La Felicidad Es Tuya Como Mia!!!!:)
domingo, 3 de noviembre de 2013
Norge
Jeg elsker Norge og skriver meget godt vel dette hvis du ønsker å vite hva det er herlig at du kan oversette norske Jeg var der da det var mindre learn mange kulturer, så det er godt å reise, alle :) kisses!
1 comentario:
Unknown
3 de noviembre de 2013 a las 1:45
Si no lo entendeis traducirlo! no os quedeis con la duda!:)
Responder
Eliminar
Respuestas
Responder
Añadir comentario
Cargar más...
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Si no lo entendeis traducirlo! no os quedeis con la duda!:)
ResponderEliminar